Elle fait un sourire


Bilden är ful men den får duga.

Kofta och linne Gina Tricot, leggins H&M, halsband köpt i Spanien och sandaler från Dinsko

Hej bloggy! Idag började dagen med hemkunskap där vi skulle göra grekisk sallad. Avancerat? Nej, det blev som en vanlig sallad och man fick äta världshistoriens minsta portion.
Därefter SO, vi jobbar med politik och ideologier nu inför valet. Jag tycker faktiskt att det är intressant och lärorikt.
Hungern satte in så då var det dags för lunch i bamba där det bjöds på torftlig fisk med ett "frasigt" täcke som mest smakade mjöl.
Sen så var det gympa och vi hade kast med liten boll. Det är som spjutkastning, men att man byter ut spjutet mot en boll på 300 g (en tennisboll väger ca 80 g). Killarna kastar dubbelt så långt som mig. Men jag kämpar på!
Slutligen var det svenskalektion och sen var skoldagen slut och jag trampade hem på cykeln. Sen tittade jag på Beverly Hills och nu pluggar jag glosor och lyssnar på musik.

Det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0