Friday afternoon



Igår eftermiddag så tog jag bussen in till stan för födelsedags-shopping med min alltid lika ljuvliga vän Sofie. Planen var att hitta den perfekta presenten till Felicia som fyller år imorgon. Jag tror att vi lyckades väldigt bra!
Vi gick runt i alla möjliga butiker och regnet duggade på oss, så vi bestämde oss en för att ta en fika på världens bästa Espresso House. Vallgatan (nära Kungstorget) om jag inte minns fel. Anyway, där smaskade vi på varsin muffin och jag tog en liten varm choklad också. Mums är det bäst beskrivande ordet.
Vid 18-tiden var det dags att säga adjö, men vi har planer för nästa vecka så då får vi längta lite tills dess.
Det är underbart att ha så fina vänskapsband!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för en ljuvlig dag! Happy momento!!!

2010-08-25 @ 07:17:29
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0