I got soul, but I'm not a soldier

I eftermiddag ska jag till ortopeden på undersökning av min rygg. För över ett år sedan fick jag reda på att min rygg hade en krökning på 10 grader. Om krökningen skulle vara över 15 grader så skulle man göra något åt det, men det var den alltså inte. Sedan dess har jag växt en del så på den näst senaste undersökningen så fick vi reda på att krökningen bara var på 5 grader, vilket är i princip ingenting. Då tänkte jag att då behöver jag väl inte komma hit fler gånger, nu när den är på väg mot rätt håll. Men de säger alltid "Det ser bra ut, vi kallar in dig om 6 mån igen". Jag ska förtydliga att jag aldrig upplevt någon smärta av krökningen, den märker jag inte av. Så nu hoppas jag att detta är mitt sista läkarbesök på grund av ryggen.

Nu ska jag snart gå ut och ta en bild på hur jag ser ut idag. Den kommer upp här på bloggen inom kort.
/Josefin


Bilden föreställer Pyrenéerna sedda från ovan. Jag tog bilden från flygplanet på hemresan från Alicante.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0