If you fall hard, I fall harder



T-shirt Pimkie (Spanien), kjol Stradivarius (Spanien), leggins och väska H&M, halsband köpt på Lisebergs marknad för x antal år sen, ballerinaskor Vagabond.

Jag har precis varit hos frisören och fått min lugg klippt. Den var så lång innan, nu ser det mycket bättre ut. Just nu så lyssnar jag på Shout Out Louds och chattar med Frida på msn. Jag ska träffa henne, Foff och Sofie på fredag. Det ska bli trevligt det!
För övrigt så har jag inga större planer för denna tisdag. Några grannar kommer på middag ikväll. Då ska mamma ha bakat en kaka, mums.

/Josefin

Kommentarer
Postat av: felicia

Snygging! :D

2010-08-11 @ 22:12:47
URL: http://withinthesedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0