I'm moving


Hahaha, bilden....

Hej! Idag har jag pluggat och sen var jag och mamsen iväg och shoppade. Jag orkar inte ta några bilder just nu, men det blev en höstjacka från Gina Tricot, ett halsband från Lindex och en skjortklänning på H&M. Väldigt nöjd med detta!

Jag har ju nämnt att jag ska flytta, och imorgon är det dags. Huset är helt underbart! Stort, fräscht och modernt. Mitt rum har vita väggar med en cerise/rosa-mönstrad fondvägg. Väldigt stylish.
Jag kommer inte ha tillgång till Internet än, vi får se när det blir fixat. Men om inte annat så bloggar jag om 1 vecka, när jag är hos mamma igen.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh längtar tills jag får se det :D



HAHAH! på måndag är det fläskfilé det bästa man kan få!!! :D

2010-09-03 @ 14:24:32
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0