Jag skickar brev till mig själv

Jag kom precis hem från sjukhuset. Läkaren sade samma sak som förra gången och alla gånger innan dess "Vi kallar in dig om 1 år igen". Mamma och jag frågade oss själva hur ett sjukhus kan ha tid/råd att kalla in en person som inte har ont...

Hursomhelst, när jag skulle kolla om vi hade fått någon post i brevlådan så ser jag ett kuvert som ser väldigt bekant ut. Då ser jag till min stora förvåning att det är ju jag själv som jag har skrivit det! I förrgår skrev jag ett brev till en släkting i Skåne, och då skrev jag min adress på baksidan av kuvertet för att visa vem som var avsändaren. Men det förstod de tydligen inte på Posten. Här är lite spekulationer till varför de skickade tillbaka mitt brev.

1. Postmannen tyckte inte att det var ett bra brev och krävde att jag skulle finslipa det.
2. Postmannen var trött och såg inte skillnaden på fram- och baksidan av brevet, inte heller var frimärket satt.
3. Postmannen hade tråkigt och ville driva med någon stackare.

Även det gyllene valthornet har sina svagheter...


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: felicia

hahhahahhahah xD de gyllene valthornet! xD

2010-08-12 @ 22:00:39
URL: http://withinthesedays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0