Last day of summer

Sommarlovets sista dag. Eller det var väl egentligen i fredags om detta nu räknas som helg, men ändå. Det känns lite vemodigt men ändå okej, för jag har ju gjort så himla mycket. Jag har vart med mina käraste vänner Felicia, Sofie, Emilia, Emma, Friday, Sofia och träffat min släkt. Jag har blivit solbränd, ett Beverly Hills-fan, badat i både hav och sjö och börjat blogga. Jag har sett Marit Bergman live. Jag har vart hemma (Göteborg) och i Stockholm, Tjörnarp, Malmö, Tjörn, Falkenberg och i Alicante. Jag kan ju inte vara annat än nöjd faktiskt.

Men denna dag kommer inte att slappas bort. Nej nej, för idag ska jag och Foff in till stan och på eftermiddagen ska vi gå på Rix Fm Festival! Det ska bli jätteroligt mest för sakens skull, men också för att höra lite musik. Ser verkligen fram emot detta!

Och ikväll somnar jag med vetskapen om att sommaren 2010 var min bästa någonsin (hittills!).




Tjolöholm, Tjörn, Stockholm. (Bilder tagna av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0