The thrill of escape



Igår tog jag bussen hem till Felicia & Sofie för en dag full av trevligheter. Frida kom också dit och då åt vi hamburgare och spelade Harry Potter-Cluedo. Jag kan inte säga att jag var allt för bra på't!
Sedan gjorde vi en oförglömlig filmatisering av Det Okända. Vilka skådespelarinsatser säger jag bara!
Mamma Foff & Fiz lagade en utsökt kycklingsallad med bulgur i. Vi åt duktigt och magarna var nöjda. Efter det traskade vi neråt "staden" för att hyra film. Små skandaler (Easy Virtue på eng.) bidde det. Den var väl trevlig att se på men den gav mig ingenting. Därefter kom mamsen och hämtade mig. En underbar dag med mycket skratt!

Felicia till vänster, jag i mitten och Frida till höger.
Klänning och väska H&M, leggins Åhléns och ballerinaskor Vagabond.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Finns bara ett ord: LÖVLI!

2010-08-14 @ 11:19:45
Postat av: felicia

Hurra! :D Och imorgon är det Rix FM fesival! ;D <3

2010-08-14 @ 11:54:51
URL: http://withinthesedays.blogg.se/
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Fin bild på er!! :D

2010-08-14 @ 12:36:38
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0