Fullt upp inför julen



Hej! Vem har tid att blogga egentligen? Jag har haft fullt upp hela helgen. Igår var jag och mamma och handlade julklappar, då hittade vi en jättesnygg skinnjacka för 250 kr på en affär. Så den får jag i julklapp, yäy! Därefter var det tennisträning och den gick jättedåligt. Var lite deppig och jag vet inte riktigt hur jag ska göra med tennisen för det känns inte som att jag utvecklas någonting alls. Samtidigt är det oftast väldigt roligt. I-landsproblem...
Sen så julpyntade vi vardagsrummet och så var vi hos optikern, och nu har jag fått mina nya glasögon! De är från Dolce & Gabbana och jag är jättenöjd. Vi har haft en jättetrevlig och engagerad optiker så ett stort tack till henne för att hon fixat så fina glas till mig som har ett så stort synfel. Jag är översynt och har +9 i styrka, vilket är högt och mer vanligt hos äldre. Nu har jag fått högbrytande glas som är några av de bästa som finns på marknaden!
På kvällen åt vi nachos med kyckling och såg på Robinson och en hyrfilm som heter En galen natt (Date night). Den var ganska rolig.

Idag gick jag upp 8.45 och låg i soffan och såg på Vänner. Sen har jag räknat matte hela dagen, jag har nämligen prov i algebra imorgon. Segt att ha det så sent, man är inte så peppad på att plugga nu. Men jag tror att det går bra, jag känner mig redo.
På eftermiddagen hade vi ett par goda grannar på julfika. Det var jättemysigt, ett perfekt slut på denna helg. Nu ska jag äta thaigryta till middag och börja packa inför resan upp till Ångermanland på onsdag. Vi ska fira jul hos mormor.
Jag vet inte om jag kommer blogga så mycket mer innan jul, men jag tror inte att ni kommer ha tid att läsa heller? Ha det så jättebra, vi hörs!

Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0