Helgen försvann lika fort som den kom

Jag har inte bloggat sen i torsdags. Ursäkta för det, men det har vart så skönt med helg. I fredags så slutade vi ganska tidigt så då skrev jag på SO-arbetet på eftermiddagen. På kvällen tittade jag och mamma på På spåret och några Vänner-avsnitt. Jag hade nästan glömt bort hur underbart den serien var. Tv-historia, helt klart!
Igår så var jag och mamma på Frölunda Torg på förmiddagen och köpte glasögonbågar. Det blev ett par mörkgröna från Dolce & Gabbana. De lär bli jättefina när vi har fått glaset också!
Sen så åkte jag och Alice till tennisträningen, som var jättekul. Vi spelade mycket forehand men också matchspel.
På eftermiddagen träffade jag Emma & Emilia i centrum där vi köpte gotte inför kvällen. Sen gick vi hem till Emilia och såg på SATC 2 och en annan film. Helt ärligt så blev jag besviken på filmen. Det var väldigt glamouröst och lyxigt, vilket jag brukar tycka om, men här blev det bara för mycket. Guldkant på porslinet, 10 klädbyten per dag och utekvällar varje dag är inte riktigt så jag identifierar livet. Nej, den första var mycket bättre!
Idag så var vi på Allum och köpte julklappar. Kan inte skriva vad jag köpte här, men det får ni reda på när Emma & Emilia har fått dem. Till lunch åt vi tex-mex, way too delicious!
Jag kom hem i eftermiddags och nu ser jag på Gossip Girl. Ha en skön kväll!

/Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan, hon Samantha är vidrig...



Dagen var kul! :D

2010-12-05 @ 22:16:29
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Felicia

har du sett the blind side? en måste film hade inga höga förväntningar men shiit va bra den va!! :D

2010-12-07 @ 19:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0