Jeudi, le 16 décembre


Saknar London & Starbucks!

Hej! Känns som att jag måste blogga lite nu, har skjutit på det därför att det inte finns så mycket att skriva om när det gäller min vardag. Jag har fått reda på mina betyg i ett par ämnen och nästa vecka landar alla i brevlådan. Det känns okej, men inte tillräckligt bra om jag ska lyckas komma in på journalistutbildningen. Men det behöver jag faktiskt inte oroa mig för än. På måndag har jag matteprov och imorgon ska jag lämna in en bokrecension i svenskan. Tar det aldrig slut? Min hjärna sprängs om den inte får vila snart.
Som grädden på moset fick jag en jättehård isboll i ansiktet idag. Det var inte meningen att den skulle träffa mig och jag kastade också lite, men absolut inte i ansiktet och inte så hårt! Pinsamt nog började jag lipa också. Försökte att inte göra det men jag blev så chockad och smällen gjorde så ont så det gick inte att hålla tillbaka tårarna.

Annars så mår jag ganska bra men önskar att jag hade mer tid till alla mina fina vänner. Men snart är det jullov och då har man inget plugg att oroa sig för. L to the ovely.

Nu måste jag plugga, ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Imon blir det bäst, min gosebjörn! :D

Presenter och mys, hoppas ansiktet är bra ;)

2010-12-16 @ 16:57:52
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0