Köpenhamn i november





Bilder tagna av mig

Igår spenderade jag dagen i Köpenhamn med min mamma och bror. Vi tog bussen över från Malmö och steg av vid Kongens Nytorv. Sen så gick vi bort mot den fabulösa shoppinggatan Strøget där vi spenderade strörre delen av eftermiddagen. Vilka affärer! Jag var inne på Louis Vuitton och det enda kan jag säga är, très bien! Inne på Topshop köpte jag en blus, ni får se den i morgondagens look. Vero Modas butik var awesome, den var så stor så att jag knappt hittade ut.
Vi åt sen lunch inne på Jensens bøfhus, mums vad gott. Dock förstod jag knappt vad servitrisen sa, danska är verkligen fascinerande.
Efter lunchen var vi inne på Illum (ungefär som NK) och sen så åkte vi hem med buss. Men såklart var det rusningstrafik och köer genom hela Köpenhamn, så det tog 1,5 timme istället för 40 min att ta sig hem. Awful.

Imorse körde vi hem från Malmö och kom hem för drygt 2 timmar sen. Resten av dagen skall jag bara ta det lugnt, för imorgon väntas en fullspäckad dag på stan med Emma & Emilia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0