When the sun goes down I'm with you


(ser ut som att jag är världens muskel men det är bara hur tunikan ser ut)

Tunika In Wear, Burberrymönstrad scarf och boots från Dinsko

Hej hej! Idag har det varit en riktigt go' skoldag. Vi började med att åka buss till Åby Ishall för att åka skridskor. Jag har åkt förut, men varje gång är man ju på hal is som Bambi till en början. Men det var faktiskt roligt, vi fick göra en massa balansövningar och därefter också spela bandy. Som sagt, roligt!
Sen så åkte vi tillbaka till skolan för att därefter gå upp till pizzeria Ferrari. Jag åt en capricciosa, det är min favorit. Sen så var skoldagen slut kl 13.25. Mer sådana här dagar, skolan!
Nu ska jag plugga och ikväll ska jag titta på ännu lite fler glasögonbågar. Ha det!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0