Ett år äldre

Idag fyller jag 14 år! Det känns jättebra, och det är roligt med födelsedagar. Min familj är alldeles för morgontrött för att orka med firande på morgonen, så det blir födelsedagsmiddag för mig ikväll istället! Hoppas på tårta och fina presenter, hehe.
Jag har de finaste vännerna man kan ha och de kom framrusandes till mig med presenter i skolan. Tack så mycket, ni är bäst!
Just nu luktar jag dessvärre hemkunskap (alla på min skola förstår vad jag menar) så jag skall hoppa in i duschen och fixa till mig lite.
Bloggar nog inte mer idag, men förhoppningsvis har jag en massa bilder att visa imorgon.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis :D♥

2010-10-21 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0