Ingen tror att de är nåt där jag kommer ifrån


Ursäkta den suddiga bilden!

Kofta H&M, t-shirt med Marilyn Monroe-tryck och halsband med klocka från Lindex, kjol från Rut m.fl och boots från Dinsko

Hej, hoppas ni har en angenäm dag i regnet! Själv så var jag inte särskilt nöjd när jag kom cyklandes hem drypande blöt.
Idag började jag sent som alla andra onsdagar, kl 10.40. Hade svenska där vi bara läste, och SO och NO. Inte mycket mer jag har att tillägga om skoldagen.
Imorgon är det utvecklingssamtal. Har knappt någon skola alls, eftersom alla lärare har samtal med sina elever. Jag känner mig inte särskilt nervös inför samtalet, dels så har jag inget att vara orolig över och jag och mina föräldrar kör med öppna kort.
Men det skall verkligen bli skönt med lov.

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0