Framför mina ögon öppnar sig en solig väg till dig



Tröja Bik Bok, jacka och scarf H&M, baskern är en present, Converse

Hello hello. Jag beklagar att det är lite trista inlägg här på bloggen just nu, men det är så himla mycket i plugget och det suger verkligen musten ur mig. Men jag får försöka ha lite positiv spirit på bloggen ändå!
Idag har inget speciellt hänt, vi börjar bli klara med So-arbetet vilket känns skönt. Är dock lite nervös inför redovisningen, men det ska nog gå. På gympan hoppade jag längdhopp, är inte atletisk över huvud taget. Men som vi vänner hejar på varandra!
Just nu lyssnar jag på John Mayer och snart ska jag börja med middagen. På kvällens meny finnes köttbullar med potatismos, enkelt men mumsigt.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygging Jossly!



Men vi kan en dag i helgen v 38 för det är bokmässa då! :D Men vi träffas gärna en dag!

2010-09-09 @ 21:10:53
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0