I'm not one of those who can easily hide


Bild tagen av mig

Jag var, som ni kanske märkte, frånvarande här på bloggen igår. Efter skolan gick jag, Emilia och Emma till centrum och hyrde film och köpte godis. För vi skulle nämligen sova över hos Emilia på kvällen. Vi lagade tacos till middag och efteråt låg vi nerbäddade i soffan med täcken medans vi tittade på film. Först så såg vi Flickan från ovan och sen Remember Me. Jag hade världens crush på Robert Pattinson förut, men nu så märker man att han inte gillar sitt kändisskap vilket leder till att han blir väldigt tråkig och dyster.
Sen så låg vi och pratade och somnade vid 2.30. Då var jag helt förbi av trötthet, hehe.
Jag vaknade imorse av att det var någon som kittlade mig under foten. Då var det Emilia som berättade att klockan nu var 11.30 och att vi var tvunga att gå upp. Sen så cyklade Emma hem och jag och Emilia åkte till tennisträningen. Det var väldigt jobbigt och svettigt idag, men skön känsla efteråt!
Ikväll ska jag vara hemma och slappa och så kommer mammas väninna på middag kl 19, det ska bli trevligt.
Jag ska försöka att göra några blogginlägg till idag, så stay tuned!

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0