Jag drömde att jag kunde sjunga, men det kan jag inte


Bild tagen av mig
Good evening! Idag har jag gått i skolan till kl 14. Har haft ganska roliga lektioner idag. Sen så gjorde jag läxan och vid 16 bestämde jag mig för att ta en promenad runt sjön. Det är ca 6 km runt. Så det gjorde jag, men när jag gått i 1 timme så kände jag inte igen mig längre. Men det var en bilväg där så jag tänkte att jag lär väl känna igen mig snart. Och då ser jag att jag har gått typ 3 km för långt! Benen var trötta, så det var bara till att försöka ta sig hem så fort som möjligt. Så var jag hemma igen vid 17.30. Jag hade gått ca 1 mil. Det är i alla fall alltid skönt efteråt.
Nu ska jag snart äta middag och jag tror faktiskt att jag ska lägga mig i soffan och kolla på Halv åtta hos mig nu. Ha det!

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0