Kan du älska mig som sjömannen älskar haven?


Skjortklänning från H&M

Buenas tardes! Idag hade jag bara 2 lektioner så jag slutade kl 12. Idag har jag haft en riktig pluggdag, och gjort läxor i franska, spanska, biologi och hemkunskap. Det är fullt ös just nu, nästa vecka ska jag hålla ett argumenterande tal inför klassen och redovisa ett arbete om Moderaterna. Och så ska vi påbörja ett stort grupparbete i NO:n också. Det är nu som det verkligen märks att vi väntar på betygen. Och jag tror att det inte finns någon som inte är nervös. Nej, usch nu lämnar vi detta.
Jag hade planerat att gå ut och röra på mig, men jag är alldeles för trött. Kanske blir det en promenad ikväll i så fall.
Hoppas i alla fall att du som precis läst detta får en härlig kväll!

/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0