Samedi, le vingt-cinq septembre

Hej! Jag vaknade vid 9 alldeles utvilad och har nu ätit en god frukost och gjort mig i ordning. Om 1 timme ska jag iväg och möta Alice och sen ska vi cykla till tennishallen för 1 timmes träning. Är sugen på att få röra lite på mig, så det ska bli kul.
I eftermiddag ska jag åka till Sofie & Felicia och det ska bli alldeles underbart att få träffa dem igen! Det blir en mysig kväll, och så ska jag sova över där till imorgon. För då ska vi nämligen in till stan och gå på Bokmässan! Ska bli jättekul, jag gillar verkligen att läsa så jag ska spana in om det finns några böcker som är värda att skrivas upp på önskelistan inför min födelsedag (fyller 14 om 3,5 veckor).
Nu startar vi den här helgen!

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0