We ran through streets at night, when we were winning



Jeansskjorta Gina Tricot, tröja (under) Lindex, tygpåse Sonia Rykiel pour H&M och Converse.

Äntligen helg!
Efter en stressig skolvecka belönas man med 2 dagar ledighet. Och det är vi minsann värda!
Har haft en helt vanlig skoldag, men särskilt matten hade sina roliga stunder. (Internt, Emma förstår vad jag menar)
Jag måste bara skriva att jag tror inte att folk anar hur svårt det är att få till en duglig outfitbild med självutlösare. Kära hjärtanes, jag såg förmodligen helt virrig ut när jag stod där i trädgården i en kvart. Men vad gör man inte för alla trogna läsare!
Ser ut att bli en vanlig fredagskväll med allt vad det innebär. Skall passa på att umgås med mamma, vi har inte setts alls många timmar den här veckan känns det som. Eftersom att vi bara ses varannan vecka gäller det att ta vara på tiden.

Helgen kommer bli helt amazing, det är jag övertygad om. Mer om detta imorgon, ha en mysig fredagskväll!

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0