1


Vackert självporträtt

Dag 1 - Presentera mig själv



Jag heter Josefin och är inne på mitt 15:e år. Jag bor i en ort 1 mil utanför Göteborg. Familjen är stor med många plast- och styvsläktingar etc. Har några väldigt nära vänner som jag gärna umgås med på fritiden. Annars tycker jag om att skriva, lyssna på musik, fotografera, träna på Friskis & Svettis och helt enkelt njuta av livet!
I skolan tycker jag mest om språkämnen och SO. Har tänkt gå samhällsprogrammet på gymnasiet.
Är en riktig tv-serienörd och älskar Gossip Girl, Grey's Anatomy, OC och How I met your mother. De frästa musikidolerna är Håkan Hellström, Oskar Linnros, Kent, Salem Al Fakir, Glasvegas m.fl.

I framtiden vill jag gärna arbeta som journalist och flytta utomlands. Jag älskar storstäder så kanske London eller New York.

Det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0