11


© Gula tulpaner -

Dag 11 - Ett ögonblick

Den här dagen minns jag som igår! Det var den 4 augusti 2010. Foff var hemma hos mig (i mitt förra hus) på dagen och sen på kvällen åkte vi in till Liseberg för att se på Marit Bergman. Jag hade fått öroninflammation men upplevde inga besvär, så jag gick ändå. Den kvällen var verkligen ljuvlig! Marit ensam på scenen med ett piano, vi på första raden, sommar i luften (eller det var ganska kallt..) och bra musik. Dagen efter fick jag pencillin för min öroninflammation, haha. Men det var det värt!

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh, trots att det slutade lite olyckligt minns jag också det braiga. Det var en jättefin dag! :)

2011-04-17 @ 10:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0