8


©
Gula tulpaner - Fika på Le Pain Francais

Dag 8 - Min dag

Hej readers! Wow, idag har det varit + 17 grader ute! I förmiddags åkte jag och moder jord till Allum för en shoppingtur och fika. Det var mest nödvändiga grejer som fick följa med hem, men också ett par helt underbara sandaletter från Tamaris. Vi har samma storlek så det blir ett par mor/dotterskor. De är helt sjukt sköna för att vara med klack. Längtar tills det blir sommar så att jag kan använda dem. Men idag kändes det inte så långt borta. Anyway, när vi kom hem gjorde mamma en utsökt ceasarsallad och resten av eftermiddagen har jag suttit ute och räknat matte. Nu har jag pluggat så det är bara att göra provet kvar. Är nervös...

Den här helgen har i alla fall vart grym. Igår hade jag och Emilia en intensiv tennisträning och på kvällen såg jag och mamma på Himlen är oskyldigt blå. Den var ganska bra, och när Ted Gärdestad spelades i solnedgången så fick jag sommarkänslor i hela kroppen. Idag är det 2 månader kvar till sommarlovet..

Just nu sitter jag nyduschad och lyssnar på Glasvegas nya. Väldigt bra skiva! Har redan nya favvisar. Om en halvtimme är det äntligen Gossip Girl-premiär. Vi hörs!

/Josefin

Kommentarer
Postat av: karin - trattoria

oh så gott!

2011-04-14 @ 19:04:11
URL: http://trattoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0