Hold me in your arms and sway me like the sea

Hallå! Just nu är jag inte särskilt munter, jag har nämligen åkt på en ordentlig förkylning. Dagen har varit en enda stor kamp mot snuvan. Hade två prov idag, så det var enbart därför jag gick till skolan. Proven (musik & spanska) gick i alla fall ganska bra. Dagens goda gärning kommer helt klart från min musiklärare. Hon såg att jag satt med näsdukar när jag gjorde provet, så då ställde hon papperskorgen bredvid så att jag inte skulle behöva resa mig upp för att slänga dem. Tack!
Jag har i alla fall bestämt mig för att stanna hemma imorgon och försöka bli frisk. Det blir plugg och mycket tedrickande skulle jag tro. Har lite tv-serier att se på också. Vi får hoppas att jag mår bättre på torsdag.
Vi hörs!

Nysningar
/Josefin


Kommentarer
Postat av: Emilia

Krya :D

2011-04-05 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0