Love is our resistance


© Gula tulpaner

Så var lovet slut. Känns inte alls kul med skola igen med tanke på det fantastiska vädret. Timmarna på altanen byts ut mot lektioner. Men idag har jag i alla fall njutit av ledigheten. Jag mötte Emma och Emilia på Ica och vi köpte fika som vi tog med oss till tjärnet. Där satt vi ett par timmar och pratade i solskenet, sen cyklade vi hem till mig. Vi fortsatte eftermiddagen solandes på altanen med bra musik. Kändes som det lika gärna kunnat vara juni. En jättetrevlig dag!

Nu har jag precis ätit middag (grillat, mums!) och gör en Spotifylista med gamla godingar. Måste lägga mig i tid ikväll, uppstigning 06.50 imorgon. Som ni märker är jag väldans positiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0