Påsk hos vännerna

Halloj, har ni en bra påskhelg? Well, I certainly have! Igår åkte jag ner till Felicia & Sofie för en härlig långfredag. Ja, egentligen skulle man väl suttit tyst på en obekväm pinnstol i ett vitt rum hela dagen och minnas Jesus död, men vi åkte till Kungsbacka! Vi gick runt i många butiker och så tog vi en fika på Espresso House. Jag och Sofie åt så himmelskt goda mackor med kyckling och mozzarella. Vi åkte så småningom hem och hade en photoshoot utomhus innan det var dags för middag. På kvällen såg vi på Talang, första gången för i år för min del, och på film. En väldigt mysig fredag som inte kändes lång utan väldigt kort!

Så idag hade vi också trevligt fram tills att jag skulle hem vid halv två. Nu på eftermiddagen har jag solat i trädgården. Det är ju +21 grader! Snart blir det påskmiddag med familjen. Känns skönt att vara hemma och ta det lugnt. Slutligen önskar jag en glad påsk och att ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0