So we made our own computer out of macaroni pieces


© Gula tulpaner -

Hej du som läser! Jag har vart lite off but here I am again. Igår simmade vi med skolan, 1000 m. En baggis! Sen så tränade vi på livräddning och fick hämta en docka (med en människas tyngd) 3 meter ner i vattnet. Det gick bra och sen belönades vi med festis, baguette och frukt. Vem var det egentligen som tog min festis?! Jag ställde ifrån mig den (oöppnad) och när jag vänder mig om den är den borta. Mysterium...
På slutet av dagen kramade jag om Emilia ett tag, hon åkte nämligen till Toulouse idag den rackaren! Jag hade gärna följt med. Men vi har också ganska trevligt väder, solen skiner och det är dryga 10 grader. Man ska inte klaga!

Om en stund ska jag promenera med min kära bror ner till Friskis. Han ska gymma och jag ska på afrodans med Emma! Är riktigt taggad.

See you!


Kommentarer
Postat av: Emma C

Du kan få rädda mig på 3 meter djup om du vill...?

2011-04-14 @ 18:26:27
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0