Andas, andas men det är för varmt

Förmodligen är resten av världen lika upptagen som mig, så det gör inget att det blir lite glest mellan inläggen. Igår hade jag och mor planerat att åka till Tjolöholm för att sola och bada, men icke för då började det regna! Resten av dagen var grå och kvalmig. Så det blev det städning istället, välbehövligt! Det är fascinerande att när man väl börjat går det nästan inte att sluta. Vi fick mycket gjort!

Idag har det varit helt underbart. Jag och Felicia badade, det var jättegött i vattnet. Sen åkte jag och pappa till farmor, där det blev gräsklippning. Och jag blev 100 rikare! Ja, det var väl min måndag. Imorgon åker jag till Skåne ett par dagar. Vi ska hälsa på släkten, bada och ha det gott. Vart tar sommaren vägen egentligen? Man åker ju bara iväg hela tiden. Missförstå mig inte, jag tycker att det ska bli jättetrevligt. Men sommaren försvinner ju verkligen lika fort som den kommer! Bara 3 veckor kvar, inte peppad.

Nu blir det film, Thor!

Kommentarer
Postat av: Mamman

vart tog Ginobilderna vägen? Puss mamman

2011-08-01 @ 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0