It's a celebration





Igår var jag hos Felicia och Sofie för att fira den förstnämnde. Frida var också med och det var jättekul att ses igen! Vi hade jättemysigt, spelade spel, drack te, åt middag etc. Och när det var dags att välja film såg vi Skönheten och Odjuret och Inception. Måste säga att Odjuret var lite skrämmande ibland! Och så kom vi fram till att han var snyggare som odjur än som prins. Sen sov vi gott och nu på morgonen har vi haft lite brunch med hembakt bröd och sånt. Nu har jag vart hemma i 2 timmar och resten av eftermiddagen tänker jag baka och måla mina naglar. Och så har jag fått tv på mitt rum, iiiiih! Jag och min bror har en gemensam liten tv som hittills stått i hans rum. Men nu är den "min"!

Kommentarer
Postat av: Frajd!

ååååååååh supermys <33333

2011-08-28 @ 16:49:52
Postat av: Mamman

Tänk att en 32 tums plattTV räknas som en 'liten TV' nuförtiden, hm...

2011-08-28 @ 23:48:57
Postat av: f

penocchio tårta ser jag minsann! :)

2011-08-29 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0