Jag ramlar dåliga gatan fram








Igår hade jag en riktigt rolig dag med bästa Foff på Göteborgs gator. Drack te på Fröken Olsson och tjötade, åt langos som var gott men inte så speciellt. Vi såg mindre lustiga Marika Carlsson men desto roligare Robin Paulsson och Måns Möller på Skrattfesten. Därefter var det konsertdags, Eldkvarn stod på Götaplatsens scen. Vi trängdes med alternativa indiekids och 40-plussare. Det var helt okej, men jag hade nog gillat det mer om jag kunnat låtarna. Skyndade ner till Kungsportsplatsen och köpte churros, som var sagolikt goda, och cappuccino. När vi går ut från 7 Eleven hör vi Boro Boro spelas från Götaplatsen och vi skyndar dit. Mycket riktigt, Arash har redan börjat. Jag hade inga höga förväntningar på konserten, men oj oj vad fel jag fick. Vilket drag! Det var helt omöjligt att stå still. Något som var väldigt fint var att människor i alla åldrar, hår- och hudfärger samlades. När vi åkte hem värkte både ryggar och fötter men vi kunde konstatera att det var en fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: felicia

åh, det var jättetrevligt! :D

2011-08-18 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0