So this is where the outcome unfurls and the truth is being told



Igår - Säldammen
Idag - parkeringen börjar bli en damm..


Efter att ha vart förkyld och hängig i helgen så är jag tillbaka på banan igen. I måndags var jag på 3-årskalas hos grannen. Man blir väl aldrig för gammal för barnkalas? B fick en alldeles egen "Blixten McQueen" till sin stora glädje. Igår började jag dagen med träning och på eftermiddagen mötte jag Felicia i stan! Vi tog 6:an till Linnéplatsen för att gå till Slottsskogen och picknicka. Vi satt och fikade medan solen värmde våra ryggar. En bebis kröp över till vår filt och började plocka i ordning våra saker. Han försökte belöna sig med lite kaka men det gick inte för sig. Sen åkte vi hem och Foff sov över. Jättemysigt!

Idag har vi, på ren svenska, skitväder. För en vecka sen var det stekande sol och 27 grader.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0