Guldbiljetten

Så här på lillördag har jag gjort mitt historiaprov och det känns jättebra. Sen var jag, Emma, Emilia & Sofia på bibblan och "pluggade". Sen gick de två sistnämnda och det var väl då som det gick utför för våra studier. Jag tror inte att alla i vår omgivning var så jätteglada på oss men men... Vi fönstershoppade i vårt storslagna centrum och sen var det dags för skolans redovisningskväll för föräldrar. Mucho trevligt! Mina lärare är ganska sköna ändå, även om alla kanske inte är tiptop. På något sätt gillar man dem. Imorgon är vi lediga så jag tänkte plugga Strindberg, matte och handla julklappar.
Och ja, för att förklara bilden. Jag, Emma och Emilia ska på P3 Guld-galan i januari! Det kommer bli helt fantastiskt. Markus Krunegård, Veronica Maggio, Laleh, First Aid Kit; Fibes, Oh Fibes och massa andra kommer. Dessutom är Salem Al Fakir konferencier!

Kommentarer
Postat av: Emma c

Spårade ur? A, inte lite..

2011-12-07 @ 22:11:28
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0