Mercredi, le 28 décembre

Som ni ser har bloggen fått sig en ny förpackning (tryck på F5 om du inte kan se)! Min första design som jag gjort själv, lite stolt minsann. Dock kanske jag fixar till bakgrunden och textsnittet lite, men just nu låter jag det vara. Vid 16 skall jag möta Emma och Emilia i centrum, vi ska handla lite gott inför kvällen. Jag skulle egentligen sova över men med tanke på min rådande förkylning är det nog bäst för alla parter om jag åker hem ikväll. Det är ju inte supermysigt med någon som hostar och andas genom munnen. Men nu kurrar magen, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: felicia

Fin design! :) Krya på dig!

2011-12-28 @ 19:14:43
URL: http://tarvligheter.blogg.se/
Postat av: Mamman

Mycket fint skriver mamman. Kanske kan du vara mitt ITstöd med Rapphönans hemsida oxå?

2011-12-29 @ 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0