Be my Valentine!


© Gula Tulpaner -

Glad alla hjärtans dag! Hur firar ni? Själv så firar jag den med egentid. På förmiddagen har jag vart hemma och slappat. Till lunch gjorde jag en tonfisksallad, mums. Efter det trotsade jag kylan och promenerade ner till biblioteket. Där lånade jag en bok av Martina Haag och sen satte jag mig i bokcaféet och läste tidningar som Amelia, Tara och ELLE. Vi har faktiskt ett väldigt stort och fräscht bibliotek i centrum. Jag träffade också på en klasskompis, änna trevligt! Sen gick jag hem igen, så det blev en timmes promenad idag. Just nu laddar jag ner Mysteriet på Greveholm, den verkar snart vara klar så då ska jag ha det mysigt. Kanske det blir en kopp varm choklad till det?

Imorgon skall jag förhoppningsvis till stan med Emma. Ha det!
/Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi SKA till stan :DD

2011-02-14 @ 19:17:52
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0