Här kommer lyckan för hundar som oss


Tunika Deeday, kofta Gina Tricot

Lite halvdan outfitbild, men så här såg jag i alla fall ut igår. Längtar tills man kan ta bilder ute i det gröna igen. Skoldagen var helt okej, och SO-lektionen var fruktansvärt rolig. Efter skolan gick jag och Emilia hem till henne och gjorde lite ditten och datten. Vi smed planer som tyvärr inte kan avslöjas här än. Men om en vecka så vet ni! Trevligt var det och sen hämtade pappa mig och vi handlade mat till kvällens middag som jag lagade, kycklingtacos. Åh så gott! På kvällen såg jag på Let's Dance, tyckte att Tina Thörner var mest outstanding. Min favorit Alexander Rybak är duktig men måste släppa loss lite mer. Helt rätt att Björn Ranelid åkte ut, han har fått sin chans och har inte lyckats charma publiken.

Om en timme skall jag och Alice till tennisträningen, ska bli roligt! Känner mig energisk. Efteråt hade vi tänkt att hänga lite. Och imorgon lär det bli en pluggdag, jag har matteprov på måndag. Men jag känner mig redo!
Nog pratat, ha en jättebra lördag och blås inte iväg!

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0