It's a celebration



Klänning Miss Sixty, kofta H&M och strumpbyxor Lindex

Hej bloggers! Jag har varit lite inaktiv på sistone och de inlägg som väl skrivits har varit ganska tråkiga. Men nu blir det nya tag, eftersom att jag har sportlov och därefter 2 veckors PRAO. Så det blir mer tid till blogging!
Igår var lördag och då inleddes dagen med tennisträning. Sen åkte jag, Emilia och Emma in till stan med den gröna expressen för att genomföra Emmas födelsedagsfirande, vilket var middag på Jensen's Böfhus! Där åt vi gott och hade det trevligt. Belysningen där var inte så bra, därför tog jag inga bilder. Men men, efter middagen köpte vi gotte på 4-Gott och tog bussen hem. Väl hemma såg vi på Melodifestivalen och hejade på Babsan! En väldigt mysig kväll och innan vi somnade hade vi en lång pratstund.

Idag hämtades jag av pappa kl ett och då åkte vi till farmor och fikade. Nu på eftermiddagen har jag gått en timmes promenad i skogen, och alla minnen kom tillbaks. Jag gick genom skolgården på min gamla skola och det kändes också väldigt bekant och underligt.
Resten av söndagen ska jag ha det allmänt bra, så får jag se vad jag hittar på imorgon. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Snygg ny klänning och snygga ben i glada strumpor:-)

2011-02-16 @ 13:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0