If I was a flower growing wild and free all I'd want is you to be my sweet honey bee




© Gula Tulpaner -

Ovan ser ni lite bilder från när jag och Emma var ute på isen och fotade idag. Vi har hängt hemma hos mig hela dagen. Först agerade jag husmor och lagade köttbullar och makaroner till hela huset (max 8 st!), glasögonen immade när jag skulle hälla av pastavattnet i durkslaget. Men hushållet verkade uppskatta lunchen.
När all disk var färdig gick vi ut och fotade på isen. En sur längdskidåkare snäste åt oss att inte gå i spåren. Några pojkar spelade bandy. Vi upptäckte privata bryggor och när vi blivit alldeles röda om näsorna bestämde vi oss för att gå hem. Då agerade vi husmor igen och bakade kokoskaka! Mycket delikat, fast den är till den fest så jag får tyvärr inte äta upp den. Too bad! Sen så har vi bara chillat och skrattat åt allt och inget. Fabulous tuesday!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, gillar titeln på hela inlägget :D

Hah, jag grät när dina glasögon immade....

Grät även senare också... (Y)

2011-01-04 @ 22:19:36
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0