In a room without a window in the corner I found truth









Så var nästan en hel lördag redan förbi. Men det har varit en bra en! Jag har spelat tennis och servat ca 1000000 gånger (kind of...) och sen gjorde mamma kycklingpaninis till lunch. Därefter åkte vi till Frölunda Torg och fixade med skalmen till mina glasögon och lite shopping hanns självklart med. Det blev två stycken fina nattlinnen, en sport-bh och lite cleansing wipes. Jag har inte använt det förut, något att spara i badrumsskåpet?

Nu är det snart middag och ikväll blir det soyamarinerad fläskfile med tagliatelle, basilika och parmesanost. Sen så ska vi mumsa på gotte framför New York, I love you. Jag såg den på bio med Foff och Sofie i somras, men mamma har ej sett den och själv har jag längtat efter att se den igen. En riktig goding.

/Josefin


Kommentarer
Postat av: Emma

Smmeeeeeeexxigt!!

2011-01-16 @ 14:22:23
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0