Kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå

En ny dag, och dessutom en ledig sådan. Precis vad jag behöver. Jag och mamsen håller på och grejar lite smått i mitt rum, vill ni se resultatet? Säg ja nu, så jag har något att blogga om! Skämt åsido, om en dryg timme ska jag åka till tennisträningen med Alice (som jag bor granne med varannan vecka) och det ska bli skönt att träna. Hade inte alls tänkt att vara så passiv som jag varit på träningsfronten den här veckan, men har känt mig lite risig.

Igår laddade jag hem säsong 1 av The O.C. (bästa tonårsserien ever?), känns bra att kunna höra Seth Cohens grymma ordvitsar när jag vill. Och så läste jag även ut en bok, tänkte göra en recension på den idag. Men vi hörs!
/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0