Mardi, le 25 janvier


© Gula Tulpaner -

Det här har jag på mig idag: T-shirt och kofta H&M, linne Gina Tricot, tjocka tights Åhléns

Ah, vilken skön tisdag. Det var bara 2 lektioner idag pga att lärarna har konferens en gång i månaden, och då slutar hela skolan vid 12/13-tiden. Hade först en ganska ineffektiv slöjdlektion (måste seriöst skärpa till mig) och därefter en jätterolig musiklektion. Vi skulle bilda små grupper och spela upp för resten av gruppen. Jag spelade piano och Emma bemästrade gitarren. De två andra killarna i vår grupp (de känner inte till min blogg så då vill de antagligen inte vara med på den heller) spelade bas och trummor. Olivia kom lite oväntat in och började sjunga. Sen kom vi på att man kunde sjunga vår vikarie Mihais namn i melodin till Whitney Houstons I will always love you. Haha, ja det hände en massor av roliga och interna saker.

Här hemma har jag haft en väldigt slapp eftermiddag. Känner mig inte helt 100%-ig, har ont i halsen och har haft huvudvärk. Känner inte för att bli sjuk, så vi hoppas att det inte är någon fara. Hade tänkt träna på crosstrainern men det kändes inte så roligt med en dunkande tinning. Så jag har sett på Gossip Girl och The O.C, tagit en lång dusch och fikat. Nu ska jag försöka skriva på min deckare. Motivation och peppning mottages varmt!
Ha en fortsatt trevlig tisdag! Och håll ut, vi är bara tre uppstigningar ifrån fredagsmyset.

Hugs Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma

Bas.. Erik.... Bas.. Bas... As!!!!!!!!

2011-01-25 @ 21:28:18
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0