Me and Bobby McGee


Klänning Monki

Då hade halva veckan redan gått. Idag har jag haft en riktigt bra dag. Imorse fick jag sova ut ordentligt, duscha, äta en god frukost och läsa tidningen i lugn och ro. Vid 10-tiden gick jag till skolan. Jag ringde Nathalie och frågade om hon ville gå ihop till skolan (hon bor 15 min bort, på vägen till skolan). Det är en väldigt trött Nathalie som svarar, hon hade tydligen vaknat av att jag ringde. Så hon fick skynda sig och sen gick vi ihop. Sen hände ytterligare en komisk sak, Nathalie gjorde världens vurpa och när jag vänder mig om ser jag att hon ligger där som att hon ska göra en snöängel. Vi började gapskratta och en lastbilschaffis (det hände precis efter att vi gått över övergångstället) glodde så att det bildades en kortare bilkö bakom honom. Sen så kom två hurtiga pensionärer med stavar och frågade hur det gick. Vilken morgon..
I skolan har vi haft svenska nästan hela dagen. Jag har skrivit på min deckare som jag verkligen inte är nöjd med. Tycker att det är så himla svårt att bygga upp en bra handling och allt runt om kring. Och den ska vara färdig om 3 veckor, nice! Känner mig inte alls stressad.

Just det, måste berätta om en så himla sorglig händelse. När vi var på Coop Konsum på rasten så var det en tant som handlade jättemycket varor. När hon höll på och lastade allt på bandet så tar hon upp en grillad kyckling ur vagnen. Men hon tappar kycklingen på golvet. Och sen blir det helt oljigt på golvet och hon är så snäll och plockar upp kycklingen. Då tänker man, är hon tvungen att köpa den nu? Men det var hon inte, hon fick gå och hämta en ny. Då blev man glad. Jag och Emma tyckte så synd om henne när hon tappade kycklingen..

Nej, nu har jag inte tid att svamla längre. Måste sätta igång med plugget, adjö!

Kommentarer
Postat av: Emma

AHAHAHAHAHA, stackars tant...

2011-01-19 @ 17:07:22
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0