One of my two bedrooms






Så här ser mitt sovrum hos mamma ut. Vi har gjort om med enkla medel. Tavlor, textiler, ommöblering. Jag har också en förkärlek till collage. Nu har jag en tavla där jag kan sätta upp saker som har med min idol att göra. Och så gjorde jag ett nytt med den enastående vackra reklamannonsen för Dior's parfym Miss Cherie och lite annat fint. Jag är jättenöjd, förut var det ganska färgglatt men nu har jag en mer lyxig och mogen stämning i rummet. Inspiration har varit Blair, as usual. Snart får jag hem en massa kopior på mina digitala foton och då vill jag göra ett vackert album.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Très chic!

2011-01-30 @ 18:00:07
URL: http://sofiesoutfits.blogg.se/
Postat av: mamsen

Ser fint ut:-))

2011-02-01 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0