Sista timmarna av jullovet...



Änder på Mölndalsån © Gula Tulpaner -

Just nu har nog de flesta eleverna i Sverige slutat sin första skoldag efter jullovet. Ha, inte jag! Jag har studiedag idag, men ändå så gick jag upp kl 7.30. Jag tror att jag klarar av att gå upp tidigt imorn eftersom jag började ställa tillbaka dygnet redan förra veckan. Vad har jag gjort idag då? I förmiddags promenerade jag till frisören och fick min lugg klippt, sen åt jag lunch och såg på film. Därefter tränade jag på crosstrainern i 30 minuter samtidigt som jag såg på repris av Biggest Loser. Bra motivation! Sen så duschade jag och nu gör jag i princip ingenting. Snart skall jag börja laga till måndagens middag, makaronipudding står på menyn.
Ikväll ska jag se på Halv åtta hos mig, och tänkte lägga mig relativt tidigt så jag är redo för skolstart imorgon.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0