Barfota fötter genom hela stan







I tisdags var jag och Emma ute på Saltholmen på en liten utflykt! Trots att jag bor på västkusten så har jag inte varit så mycket i skärgården. Men det blir det ändring på, för det är ju supermysigt! Vi tog spårvagn 11 från stan och väl framme slog vi oss ner på en klippa och åt lunch. Sen hittade vi ett jättemysigt ställe där vi doppade fötterna i havet. Vi hade jättekul och trots att vädret inte var på topp så var det trevligt! Min pappa och styvmamma firade bröllopsdag också, så av oss barn fick de blommor och Lindt-choklad. Ja, det var min tisdag.


Kommentarer
Postat av: Emma C

Det var bäst! Syd att vädret blev skit idag.. ;/

2011-07-14 @ 15:38:23
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: mamman

Härligt att ni åkte och turistade i Götet, ser fint ut:-)

2011-07-14 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0