Du är drömmarna jag drömde ibland





Efter drygt 10 timmars bilresa kom jag äntligen hem till västkusten. Det har varit lugna, avkopplande, soliga och rätt varma dagar hos mormor som bor på Höga Kusten. Jag har umgåtts med mina kusiner, gått promenader, vart på loppis, vart i minneslunden och lagt blommor till morfar, shoppat i Örnsköldsvik och ätit en massa. Imorgon drar jag igång med träning och rutiner! I fredags blev jag väldigt förvånad när det ropades från tv-soffan att en bomb exploderat i Oslo. Och inte nog med det så var det en stor och helt ofattbar massaker på Utöya. Det är så orättvist, sorgligt och fruktansvärt. Det gör ont i hjärtat helt enkelt.

Nu till något roligare! Imorgon skall jag till Lindome på äventyr. Det skall bli trevligt att få träffa kompisarna igen.  Jaja, nu ska jag sussa i min egen säng. Som jag saknat den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0