En del av min barndom


För precis ett år sen var jag på Tjörn med Emilia. Det var underbart!

Hej, har vart lite less på att blogga så det blev ett litet uppehåll. Idag var jag och såg Harry Potter med töserna. Den var jättebra, jag blev inte besviken! Det känns väldigt tomt nu, jag har växt upp med filmerna men framför allt böckerna. Pappa läste de första fyra böckerna för mig och min bror, sen har jag läst själv från Fenixorden och uppåt. Även om filmerna är bra så finns det ju så mycket som är bättre i böckerna, vissa karaktärer får knappt plats! Så ett tips, läs böckerna om ni vill ha mer av HP!

På torsdag åker jag till min mormor på Höga Kusten i Ångermanland. Min släkt på mammas sida kommer att vara där. Vi tar tåget upp (var snälla nu, SJ...) och bil hem eftersom mammas särbo kör upp ett par dagar efter oss. Det är tänkt att vi är hemma på tisdag igen. Men det blir mer uppdatering innan jag åker, promise.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0