Eric Saade







Igår kväll var jag på Liseberg med mina två käraste vänner och såg på den populära manspojken Eric Saade. Jag kan inte säga att jag kände mig allt för häftig när publiken mest bestod av barn och fjortisar. Och för att passa in i omgivningen skrev vi hans namn i pannan och på armarna med kajalpenna. Det kändes faktiskt som att han kollade på min panna en gång och log, men jag är inte säker. Jag lyssnar inte på hans musik så jag kände bara igen tre låtar. Publiken verkade inte heller kunna hans texter så det var rätt tråkig stämning. När han skrek "Hoppa!" så var det ett fåtal som gjorde det. Ändå var det enligt honom "den bästa publik jag haft i mitt liv". Undrar om han använt den repliken förut? Haha, nej nu skall jag inte vara så kritisk. Eric verkar trevlig och han verkar hysa stor uppskattning för sina fans. Popular var självklart kvällens höjdpunkt. Och när han tog upp en 12-årig tjej ur publiken som fick en kram, skiva och t-shirt. Det var ett typiskt "Awww...".

Nu ser jag fram emot Oskar Linnros den 15 augusti!

Kommentarer
Postat av: Emma C

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA, HÅÅÅÅÅR PÅ SISTA BILDEN!! dööör..

2011-06-18 @ 15:04:14
URL: http://emmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0