I need love CPR but you're so far away


Ljuvliga sommar!

Hola amigos. Igår såg jag Something Borrowed (förhandsvisning) på biografen och den var helt okej, mysig romcom på en lättsam nivå. Jag har vart hos Emilia större delen av dagen och därav utebliven uppdatering. Vi satt ute i solen och pratade, sen fick hjälpa till att rengöra hennes sköldpaddas akvarium. Aldrig igen! Längesen jag såg så mycket avföring. Berätta mer Josefin, right? Sen mötte jag Emma och vi cyklade till Friskis och tränade step. Instruktören frågade om det var någon som skulle på Eric Saade imorgon och vi räckte generat upp händerna. Det var härligt att träna och nu har jag gjort mina 3 dagar i veckan. Möjligtvis blir det en joggingtur i helgen, jag får se.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0