Midsommarafton






Hej allesammans! Jag var hur trött som helst igår så det här inlägget fick skrivas idag istället. Min midsommar firades med Emma och vi hade det riktigt trevligt! Till middag gjorde vi Flygande Jakob (har fortfarande inte förlåtit er, bambatanter..) och sen såg vi på några filmer. Först Adjustment Bureau, som var rätt bra men lite seg. Sen (500) Days of Summer som var fullkomligt underbar! Och sist men inte minst, Easy A, rolig och lättsam komedi. Till filmen åt vi Ben & Jerry's och det var en dröm som gick i uppfyllelse. Jag åt Phish Food (chokladglass med marshmallows och chokladfiskar) och Emma åt Chunky Monkey (bananglass med chokladbananer). Mums!Sen så dansade vi lite till Popular och andra töntlåtar som Tokyo, Vi kan gunga, Lovekiller... Somnade väl vid 3, gött. Ja, det var en väldigt rolig midsommar med min käraste vän! Och anledningen till att jag inte skrev så mycket om det i fredags var att vi inte ville att någon skulle få reda på att vi hade föräldrafritt och starta värsta spritfesten...

Idag vet jag inte riktigt vad jag skall ta mig för. Kanske blir det en sväng till stan. Och så måste jag aktivera min kropp, har inte tränat sen i tisdags. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Stupid bambatanter..

2011-06-26 @ 17:07:34
URL: http://emmapemma.blogg.se/
Postat av: Ylva Lundstedt

Goddag! vad trevlig din blogg verkar vara! lär verkligen att läsa lite mer! :) Hoppas du har en rolig helg (:

2011-06-28 @ 13:34:40
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0